Blogger Widget

2015. szeptember 21., hétfő

Stílusosan a piacon!


Tudjátok mennyire jó érzés, amikor ezzel a klassz kosárral a kezemben járom végig a piacot?
És most is, mint mindig azt szeretem benne a legjobban, hogy kb. nulla forint volt megcsinálni.
A kosarat az anyósomtól kaptam, aki kapott szebbet és jobbat, így ezt a lomnak ítélte. A festék pedig régebbi bútorfestő projektjeimből maradt.

És hogy hogyan készítheted el?
Fontos, hogy tartós legyen a festés, ezért nem mindegy, hogy mivel festjük. Én itt vizes bázisú zománcfestéket használtam, ami azért NAGYSZERŰ, mert tartós és szépen fed, és azért EGYSZERŰ, mert nagyon könnyen lehet vele dolgozni. Olyan, mint a hobbyboltokban található tubusos akrilfestékek, csak harmadannyiba kerül.

Egy liter fehérre szerintem mindenkinek érdemes beruházni!

A csíkozást egyébként úgy értem el, hogy kötöttem egy madzagot az egyik oldalon az aljára, a másik oldalon a tetejéhez és mellette húztam az ecsetet. Mivel a kosár felülete egyenetlen, ezért nem kell görcsösen ragaszkodni, hogy egyenes legyen a vonal, mert a végeredmény így is úgy is szuper lesz!

Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése