Blogger Widget

2016. április 19., kedd

Ágy, asztal, TV

Amikor lementem fotózni a ház elé, két néni haladt el mellettem és meglátva az asztalt el kezdtek róla beszélgetni. Fél füllel hallgatóztam, aztán gyorsan odafordultam és megkérdeztem mit tudnak róla.
Azt mesélte a néni, hogy ezeket az asztalokat anno azért csináltak, mert ahogy legyártották a sok-sok fadobozt a régi TV-knek, a képernyő kivágásával rengeteg olyan alakú bútorlap maradt ki, amit tökéletesen fel tudtak használni az ilyen asztalkák lapjaként. És tényleg teljesen olyan az alakja!



Ezek a szétálló lábak egyébként manapság újra megjelentek a lakberendezési trendekben, úgyhogy úgy gondoltam, hogy némi átalakítás után visszahozom a kis asztalkát a mindennapi élet forgatagába. Eldöntöttem, hogy zoknit húzok a lábára, nehogy fázzon.






Először lecsiszoltam a lábakat, amiken szerencsére már elég kopott volt a lakk, ezért nem tartott sokáig.


Úgy körülbelül belőttem, hogy meddig tartson a zokni, ami 17,5 cm lett. Ezt minden lábon bejelöltem és mivel nem volt itthon papír ragasztószalag, ezért celluxszal ragasztottam le, remélve, hogy majd lejön a festés után...


Mivel az elsőn lakunk, ezért nem sok esélyem van az udvaron, vagy a műhelyben festeni, ezért szeretem a vízbázisú zománcfestékeket. Kevésbé tapad, főleg így alapozás nélkül, de egyszerűbb vele dolgozni, mert nem kell a hígítóval bohóckodni.



3 réteg festéket kentem, és amikor a legfelső is megszáradt, akkor leszedtem a ragasztószalagokat, így lett szép egyenes a festés határvonala. A biztonság kedvéért a végén lefújtam a lakkspray-vel, hogy kicsit tovább tartson!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése