Blogger Widget

2016. május 30., hétfő

A kábelrengetegben

Ti is utáljátok, amikor a szép bútorokat körbeveszi a kábelrengeteg és elrontja a látványt?
Ráadásul körbeporszívózni is borzasztó, mert a hajszálak és a pormacskák ráakaszkodnak a kábelekre.



Én így tüntettem el a kábeleket az íróasztal alól, ami bár speciális eset, de szerintem nagyon sok esetben működőképes lehet.



Először is beszereztem egy 6-os hosszabbítót, mert ebbe belefér a monitor, a gépház, a hangfal és a kislámpa is, és még marad hely például telefontöltőnek. A hosszabbítót vastagragasztóval ráragasztottam az asztal ablak felőli oldalára, a kevésbé feltűnő helyre. Ügyesebbek fel is fúrhatják a bútorra, de ez a megoldás is viszonylag tartós, nekem már egy éve fenn van, és bírja a strapát.



A hosszabbítónak így is a földön lógott volna a kábele, ezért összetekertem és az asztal hátuljára rögzítettem. A kislámpa kábele is kilátszott volna az asztal alatt, úgyhogy azt is egyszerűen ráragasztottam a bútor hátlapjára.



Így tűntek el a kábelek a földről. A lakás többi részében is próbáltam olyan helyekre elhelyezni a hosszabbítókat, hogy ha nem használjuk el tudjuk tüntetni.


Hosszabbítót használni úgyis kell, mert sokszor a fali dugaljak a bútorok mögé kerülnek, ezért muszáj valahogy kivezetni őket olyan helyre, ahol hozzáférhetőek és ha már így csináljuk, akkor a végeredmény legyen szép és praktikus!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése