Blogger Widget

2017. március 21., kedd

Lebegő könyvespolc, a kötelező projekt

Ez a projekt a magamfajta DIY függőségben szenvedők számára kihagyhatatlan és végre eljutottam odáig, hogy elkészítsem! És tudjátok mit? Nagyon olcsó, gyors és egyszerű volt!


Itt olvashattok a sarokelem és a fúrógép társaságában eltöltött élményeimről...
Látványos, egyszerű és olcsó! Az ilyen projekteket szeretem ám!


Otthon már előre kiválogattam a könyveinket szépen méret alapján. Sok olyan megoldást láthattok a neten, ami csak 5-5 könyvvel dolgozik, szerintem is szép ez a fajta elrendezés, de én most direkt egy nagy egybefüggő könyvhalmazt akartam. A hálóban majd lehet, hogy csak 10 könyvet teszek így fel, kicsit szellősebben.

Na, de hogyan is kell ezt?

Hozzávalók:
- sarokelem (én a Praktikerben vettem, 620.-/db)
- tipli és csavarok (sarokelemenként 2)
- fúrógép
- blue tack



Csak ennyi?
IGEEEN!

Szépen kimértem a sarokelemek helyét, úgy, hogy 10 cm-t hagytam kettő között, hogy a könyvoszlopok szélei szépen összeérjenek, és megfúrtam a csavarok helyét.


Miután a sarokelemeket a helyükre tudtam illeszteni, jöhetett a könyvek felpakolása. Ebben csak annyi volt a trükk, hogy a sarokelemeket az alsó könyv borítója és maga a könyv közé kellett tennem, majd a blue tack-kel az elem aljához ragasztani a lógó borítót.


Én elég sok könyvet tettem egy sarokelemre, hogy elérjem azt a tömör könyvtömeg hatást, amit akartam. Remélem nem fog egy nap a nyakamba zuhanni, bár ha belegondolok, az egyszerű mezei könyvespolcokat is ugyanennyi csavar tartja, úgyhogy nem sok esély van erre a balesetre.


Remélem ti is belevágtok, mert én nagyon elégedett vagyok vele! Mindig utáltam az átlagos kis könyvespolcainkat és sosem tudtam úgy elrendezni őket, hogy jó legyen rájuk nézni.
Hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése