Blogger Widget

2017. szeptember 7., csütörtök

Táska remake, avagy a változatosság gyönyörködtet

Szeretem, ha egy táska sok outfit-tel kompatibilis, tehát reggel nem kell még azzal is bajlódnom, hogy egyik táskámból átpakoljak a másikba, mert éppen az illik az aznapi ruhámhoz. Sokszor megunom viszont ezeket a basic darabokat, úgyhogy ilyenkor szeretem őket átalakítani egy-két hétre, aztán persze megint visszaalakítom, ha azt is meguntam.

Ebben a posztban egy olyan DIY ötletet osztok meg veletek, ami nagyon gyorsan megvan, bármikor visszaalakítható és ráadásul rendkívül olcsó.



Biztosan ismeritek a Decathlonban kapható egyszerű Newfeel hátitáskát, ami összesen 1500 forint, és annyira egyszerű, hogy mindenhez megy. Én ezt a táskát szoktam magamnak alakítgatni időről időre, éppen amilyen kedvem van, de bármi más is szóba jöhet, amit otthon találtok.


A recept borzasztóan egyszerű; csak szükséged van valamire, amit fel tudsz varrni a megunt táskádra.
Ha régóta őrizgetsz otthon valami szép csipkeszalagot, vagy horgolást, akkor itt az ideje, hogy felhasználd. Ha nincs ilyen, akkor ajánlom a nagyi szekrényét, egy igazi turkálós turit, vagy végső esetben a rövidáru boltot. A fehér mintát egyébként én például magamnak készítettem, úgyhogy aki tud horgolni készíthet direkt erre a célra valami szépet.


Ezt a sárgát nem sokáig bírtam, de pontosan ezért jó, hogy bármikor levehetem a megunt mintát! Úgyhogy jöhet az új verzió!

2 megjegyzés:

  1. Teton Nitride - TITEN Nitride (1.2m) - Titanium-arts
    Teton Nitride - TITEN titanium nitride Nitride (1.2m) · Teton Nitride - TITEN Nitride - TITEN Nitride - TITEN Nitride - TITEN titanium sunglasses Nitride · gold titanium TITEN Nitride - titanium drill bit set TITEN Nitride toaks titanium - TITEN Nitride - TITEN Nitride

    VálaszTörlés