Blogger Widget

2017. április 5., szerda

Stílusos címkék a fűszereidnek


Töltsd le ezeket a vagány címkéket ingyen!

Az interneten sok nyomtatásra kész fűszercímkével találkozunk, viszont ezek mind angol nyelvűek, ami néha bezavarhat ha a nagyi jön át segíteni töltött káposztázni. De ennek vége, mert készítettem egy magyar verziót, amit Ti is könnyen le tudtok tölteni a blogról, és percek alatt dekorálhatjátok a fűszeres polcotokat.


Én azonnal matricapapírra nyomattam ki őket, hogy minél egyszerűbben és szebben fel tudjam őket tenni az üvegekre. Így oldalanként 50 forintot fizettem.




A kitölthető címkéket world label-ről töltöttem le, és photoshopban írtam bele fűszerek neveit.


A polc a jól ismert, szinte minden háztartásban megtalálható ikea BEKVÄM fűszertartó. Az üvegeket már régóta gyűjtögettem, főleg sűrített paradicsomos kis üvegcséket, de vannak az férjem családjától örökölt igazi patikus üvegcséim is. Nem tetszett a kupakok piros színe, ezért egyszerűen lefújtam ezüst színűre.
Ha nem szereted a sűrített paradicsomot, akkor legegyszerűbb, ha ebay-ről rendelsz egy adag kis üvegcsét ("little jam jars"-ra keress rá!).


Persze itt nem áll meg az ember, akkor már mindent fel akar címkézni. Ezeket a címkéket egyszerű befőttes üvegekre ragasztottam.





Ha valamit esetleg nem sikerült felcímkézni, mert hiányzik az doksikból, akkor írjatok bátran, vagy töltsétek le az üres mintákat innen, és töltsétek ki kedvetekre!

Én ezeket a betűtípusokat használtam: Ballerina Script, DK Innuendo, LillyBelle, Setta Script, Soria, Bromello, Luna. Innen le is tudjátok őket tölteni!


3 megjegyzés:

  1. Szia Zsuzsi!
    Nagyon szuperek a fűszercímkék! Van olyan, ami nekem nem kellene és van olyan, ami kellene, de itt nincs a listádon. Próbáltam ezt a betűtípus letöltést...de nem ment...nem vagyok egy nagy szgép-guru... szóóóval...tudsz nekem ebben segíteni??? Még annyit kérdeznék, hogy nekem 5,5 cm szélesek az üvegcséim. Mekkorák ezek a matricák? Köszönöm, ha segítesz! Ildika

    VálaszTörlés
  2. Szia, meg tudnád Merkel írni hogy hol lehet venni ilyen fekete matrica papírt? Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  3. De hogyan írsz bele a label-ekbe? Ezek .png kiterjesztésűek, hogyan teszed szerkeszthetővé? Köszi, ha ezt a technikát megosztod velünk! <3

    VálaszTörlés