Blogger Widget

2015. november 17., kedd

horgolt terítő - újratervezés


 Ezt a horgolt terítőt otthon találtam, terítőként egyáltalán nem tudott szegény érvényesül, csak arra volt jó, hogy porosodjon, ezért mellőztük és ide-oda kallódott a lakásban.
Ha találok egy olyan szépséget, mint ez, akkor mindig elgondolkozom, hogy mire lehetne felhasználni.
Ezt a terítőt például nagyon szépen rá lehetett volna applikálni egy párnahuzatra, de teljesen véletlen észrevettem, hogy pont akkora, mint általában a vászonszatyrok, amiből pont volt otthon egy kopott mintás kék színű. Szóval egyszerűen csak rávarrtam. Aztán húgom meglátta, hogy milyen nyúzott szatyorra varrtam fel, ezért varrt nekem egy szebbet egy otthon talált ágyneműhuzatból.


Nagy szerencsém volt ezzel a terítővel, mert nagyon adta magát, hogy hogyan varrjam fel, ezért nem kellett sokat bíbelődni vele, és az eredményt már sokan megdicsérték!

Járjatok otthon nyitott szemmel! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése