Blogger Widget

2015. november 14., szombat

Táska Nagyitól


A nagymamámtól tanultam meg a horgolás alapjait, és egyszer, amikor éppen nála jártam egy ehhez nagyon hasonló táskával mentem, amit a húgom turizott.
Nagyi nagyon meglepődött.
- Ezt a táskát mikor adtam neked?
- Nagyi ne bolondozz, ezt a húgom turkálta.
Hümmögött egyet magában és el kezdett turkálni a beépített szekrényben...
 aztán nem is olyan sok idő múlva elővett egy ugyanolyan táskát, amit mivel nagymama-szív dobog benne, azonnal nekem is adott.
A csipke helyén egy ronda elnyűtt cipzár volt, ezért nem hordta. Én pedig kihasználva az unalmas egyetemi órákat kicseréletem a cipzárt egy szép csipkére, és kivarrtam fehér horgolófonallal a szintén haldokló varrásokat.


Nagyon szeretem ezt a táskát, és ahova megyek, mindig megjegyzi valaki, hogy mennyire jó!

Tanulság: Nagyinál mindig lapul valami kincs!

Tanulság extra: használd ki az előadásokon eltöltött idődet és horgolj, varrj, hímezz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése